Er i klar til jul?

Her kan man hyggesnakke om alt muligt, som ikke passer ind i de andre fora.

Redaktør: Henrik

Brugeravatar
Henrik
Site Admin
Køn (Mand/Kvinde): Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Er i klar til jul?

Indlæg af Henrik » tors 25. dec 2014 23:10

Henriette Nilsson skrev:
Glædelig Jul til alle på danskedvd.dk :)

Mvh.

Henriette
Mange tak, i lige måde :)
Hilsen Henrik :)

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Indlæg af Henriette Nilsson » lør 24. dec 2016 00:08

Henrik skrev:Jeg er sjældent klar før sidste øjeblik - Efter man er blevet "voksen", går dagene hurtigere, og lige pludselig er julen bare overstået :shock:

Jeg skal holde jul med den nærmeste familie i år, så det bliver nok meget hyggeligt. Sidste år var jeg alene juleaften, med influenza - knap så spændende. Men jeg hyggede mig med lidt :tv: - så meget jeg nu kunne :wink:

Hvad med jer?
I år har det været meget stressende, jeg var i virksomhedspraktik i november og starten af december, i al den tid var jeg fuldstændig lænset for energi. Jeg havde ikke overskud til noget som helst når jeg kom hjem.

Først i dag er jeg blevet færdig med at pakke de sidste gaver ind. I dag fik jeg lavet havregrynskugler og i går fik jeg bagt julesmåkager (kun en lille portion).

Mht. julepynt, der har jeg kun fået lavet et nisselandskab og en meget skrabet version af et kalenderlys.

Det ligner at der er sprunget en bombe i mit hus. Gudskelov skal jeg ikke selv stå for julen, så jeg behøver ikke stresse nærmere over det. Og jeg er sikker på at vi nok skal få en god jul. Men til næste år, så bliver det anderledes, til næste år - så skal jeg i gang allerede i November, så jeg ikke bliver alt for stresset.

Altid noget min datter på 15 mdr. ikke forstår alt det her, hun er kun lige begyndt at forstå hvad det går ud på når man får en gave.

Jeg ønsker Jer alle en glædelig jul (hvad er vi oppe på 8 medlemmer i alt?)

Mvh.

Henriette

poul s
Forum Eliten
Forum Eliten
Geografisk sted: København S

Indlæg af poul s » lør 24. dec 2016 11:11

Hej Henriette

Tak for julehilsen.

Jeg håber for dig, at du snart får et ordinært job du bliver glad for til en anstændig løn, så du
kan komme ud af al den praktikhejs.

Det bliver jo hyggeligt for jer at fejre Jul med datteren, der nu er gammel nok til at vide, hvad der
er op og ned. Du har tidligere fortalt om hendes kvikke motorik, så hun kan jo føre an i kædedansen
rundt om juletræet :lol:

Må jeg ønske dig og alle standhaftige logebrødre/søstre herinde en Glædelig Jul.

Venligst Poul

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Indlæg af Henriette Nilsson » tirs 28. nov 2017 21:33

Henrik skrev:
fre 3. dec 2004 11:14
Jeg er sjældent klar før sidste øjeblik - Efter man er blevet "voksen", går dagene hurtigere, og lige pludselig er julen bare overstået :shock:

Jeg skal holde jul med den nærmeste familie i år, så det bliver nok meget hyggeligt. Sidste år var jeg alene juleaften, med influenza - knap så spændende. Men jeg hyggede mig med lidt :tv: - så meget jeg nu kunne :wink:

Hvad med jer?
Julen 2017, skal være anderledes end de andre år.

Jeg begynder allerede i morgen med at rydde de steder i stuen, hvor der skal laves særlige juleting som. f.eks. nisselandskabet.

Derudover skal jeg lave adventsdekoration og kalenderlys - så det er klar til d. 1. december.

Så skal jeg rydde op i stuen og gøre rent i stuen, nogle vigtige hjemmelavede julegaver fra min datter skal pakkes ind og 1 af dem skal sendes med posten til Jylland. Hvis jeg har mere tid/overskud til det, skal jeg bage småkager og lave havregrynskugler.

Mvh.

Henriette

Brugeravatar
Henrik
Site Admin
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlæg af Henrik » tors 30. nov 2017 20:09

Det lyder hyggeligt Henriette - Glædelig jul og godt nytår
Hilsen Henrik :)