Tv-programmet "Vild med dans"

Her kan man hyggesnakke om alt muligt, som ikke passer ind i de andre fora.

Redaktør: Henrik

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Re: Tv-programmet "Vild med dans"

Indlæg af Henriette Nilsson » fre 15. nov 2013 23:00

Uffe & Karina er klart mit topfavorit par - men efter aftenens vals, så har Mie & Mads også sneget sig ind på min liste over favoritter :)

Henrik, hvad synes du om Vmd i aften?

Mvh.

Henriette

Brugeravatar
Henrik
Site Admin
Køn (Mand/Kvinde): Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlæg af Henrik » fre 15. nov 2013 23:45

Jeg er helt enig, ser gerne de to nævnte par i finalen - synes, at det nu (langt om længe) må være Karinas tur til gå hele vejen og Uffe har bestemt talentet til at hjælpe hende dertil.
Hilsen Henrik :)

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten

Indlæg af Henriette Nilsson » ons 20. nov 2013 18:14

Henriette Nilsson skrev:Synes det var en super fed start på sæson 10 og glæder mig allerede til næste fredag :)

Mvh.

Henriette
Det startede så godt og gik efterfølgende så skidt - med den sms-kampagne der blev sat i gang, således at Allan Simonsen gik videre til Semifinalen. Han er sød og sympatisk, men danse det kan han ikke - så er ikke tilfreds med den udvikling der har været i Vild med dans år 2013

Vild med dans har arrangeret et gensyn med René Christensen & Marianne Eihilt som skal lave en trio-fællesdans sammen med Malene Østergaard.

http://vmd.tv2.dk/2013-11-19-marianne-e ... d-med-dans - så det vil jeg da glæde mig til.

Mvh.

Henriette

Brugeravatar
Henrik
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af Henrik » ons 20. nov 2013 23:26

Allan Simonsen får formentlig trofæet i år - os, der rent faktisk SER programmet ved jo så at nr. 2 er den faktiske vinder (min mening).

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten

Indlæg af Henriette Nilsson » fre 22. nov 2013 22:12

Henrik skrev:Jeg er helt enig, ser gerne de to nævnte par i finalen - synes, at det nu (langt om længe) må være Karinas tur til gå hele vejen og Uffe har bestemt talentet til at hjælpe hende dertil.
Missionen lykkedes Allan røg ud og de 2 rigtige par kom i finalen - Hurra :)

Mvh.

Henriette

dafito
Forum Eliten
Forum Eliten

Indlæg af dafito » søn 24. nov 2013 09:31

Jeg har kun fulgt det lidt på sidelinien - men det er da lidt mærkværdigt, at danskerne lige pludselig er vendt 180 grader og har vendt Allan Simonsen ryggen.

Jeg har aldrig rigtigt troet helt på telefonafstemninger - som flere nævner på internettet, så er det nemt at snyde.
Jeg tror sagtens at ledelserne på tv-kanalerne også kan "snyde".

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten

Indlæg af Henriette Nilsson » søn 24. nov 2013 19:58

dafito skrev:Jeg har kun fulgt det lidt på sidelinien - men det er da lidt mærkværdigt, at danskerne lige pludselig er vendt 180 grader og har vendt Allan Simonsen ryggen.

Jeg har aldrig rigtigt troet helt på telefonafstemninger - som flere nævner på internettet, så er det nemt at snyde.
Tv2 og sms-afstemningen bliver overvåget af en ekstern revisor og sikkert også repræsentanter for SKAT, så jeg er overbevist om at der ikke er snyd med.

Mvh.

Henriette

dafito
Forum Eliten
Forum Eliten

Indlæg af dafito » man 25. nov 2013 09:31

Henriette Nilsson skrev:
dafito skrev:Jeg har kun fulgt det lidt på sidelinien - men det er da lidt mærkværdigt, at danskerne lige pludselig er vendt 180 grader og har vendt Allan Simonsen ryggen.

Tv2 og sms-afstemningen bliver overvåget af en ekstern revisor og sikkert også repræsentanter for SKAT, så jeg er overbevist om at der ikke er snyd med.

Mvh.

Henriette
Det er da en lidt for overbevisende konklusion at komme med - bare fordi nogle er sat til en opgave, så betyder ikke at der kan opstå "skjulte" fejl...

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten

Indlæg af Henriette Nilsson » tirs 26. nov 2013 19:15

dafito skrev:
Henriette Nilsson skrev:

Mvh.

Henriette
Det er da en lidt for overbevisende konklusion at komme med - bare fordi nogle er sat til en opgave, så betyder ikke at der kan opstå "skjulte" fejl...
I mine øjne har Tv2 intet at vinde og ALT at tabe, så jeg kan ikke se at der skulle være snyd med i spillet

Mvh.

Henriette

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten

Indlæg af Henriette Nilsson » ons 4. dec 2013 19:26

Lidt om mine oplevelser med Vild med dans sæson 10 (2013)

Da nydanserne og deres partnere i sin tid kom ind i Vild med dans studiet i første afsnit, var mine tanker straks om henholdsvis Mie Skov/Mads Vad, Mads Laudrup/Claudia Rex & Mattias Hundebøll/Mie Moltke at en af dem skulle ud som det første par - denne tanke havde jeg udelukkende fordi jeg ikke vidste hvem nydanseren var, tingene og mine tanker så anderledes ud efter at jeg havde set nydanserne danse :)

Efter at jeg havde set nydanserne danse med deres prof. partner var min holdning til hvem der skulle ryge ud, noget anderledes - og selvom jeg ikke brød mig Allan Simonsens dans, var jeg af den mening at han skulle have lov til et forsøg mere - Mads Laudrup/Claudia Rex skulle ryge ud som det første par, men sådan gik det som bekendt ikke og efter Claes Bang valgte at forlade Vild med dans, mener jeg at seerne burde have stemt Le Gammeltoft videre - I forbindelse med finalen, genså jeg Le Gammeltoft/Frederik Nonnemann i en dans og måtte således erkende at det ikke var helt forkert at de måtte forlade Vild med dans som det første par.

Par nr. 2 der røg ud blev jo som bekendt Claes Bang/Katrine Bonde, fordi Claes valgte at trækkes sig eftersom han ikke kunne håndtere nerverne & presset - der følger med når man deltager i Vild med dans.

Helt uretfærdigt røg Maria Lucia/Morten Kjeldgaard ud som par nr. 3 - Vild med dans 2013's første par der røg ud på bekostning af Allan Simonsen, eller rettere på bekostning af den sammensværgelse der blev sat i gang af Allan-fans på facebook og Monte Carlo-radioværterne og som Ekstra Bladet sidenhen tilsluttede sig til, samt forsøgte at tage æren for.

Jeg må sige at jeg ikke var synderlig imponeret over eller tilfreds med Vild med dans sæson 10, jeg havde forventet noget mere af vild med dans-produktionen i betragtning af at det var en jubilæumsæson. Og denne utilfredshed skyldes ikke kun den Allan-sammensværgelse der resulterede i at man i stedet for at se hvilken nydanser der røg ud fordi de andre havde udviklet sig mere dansemæssigt til at man så hvilken nydanser der røg ud til fordel for danse-elendige Allan Simonsen (jeg har ikke noget imod Allan og synes han fremstår sympatisk og nuttet), det var Vild med dans - 2013 - som helhed der var en skuffelse for mig, dette blev endnu mere klart for mig, da jeg i forbindelse med 2 fødselsdage gik glip af Live-showet fra Fyn både fredag og lørdag. Før i tiden havde jeg uden problemer og med glæde betalt hvad det koster at se Vild med dans på Tv2 Viaplay - men ikke i år, det betød ikke nok og bestemt ikke det samme som Vild med dans tidligere har betydet for mig.

Mht. finalen - jeg var meget tilfreds med at Allan ikke kom i finalen, men helt tilfreds med vinderparret er jeg ikke - synes det skulle have været Uffe & Karina der skulle vinde, deres Vals og Freestyle var langt bedre end Mie & Mads' Quickstep & Freestyle - Mie slog Uffe mht. showdansen.

Om jeg kommer til at se Vild med dans 2014, ved jeg ikke - men vil ikke afvise det på forhånd.

Mvh.

Henriette

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten

Indlæg af Henriette Nilsson » lør 7. dec 2013 11:12

I går aftes var der noget ekstra Vild med dans - sådan Vild med dans, dengang og nu

Det var ganske hyggeligt at se programmet, gense enkelte danse og se tidligere deltagere kommentere på de mange oplevelser der har været gennem Vild med dans.

Det genudsendes igen i dag kl. 13:05 og jeg håber at gense det igen - det kan anbefales, for det var ret hyggeligt :)

Mvh.

Henriette

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten

Indlæg af Henriette Nilsson » tirs 17. dec 2013 21:48

Henrik skrev:Ja, jeg følger det gerne...
Hej Henrik, på den officielle facebookside for Vild med dans - er der kommet et forslag om en All Stars Version af Vild med dans, hvor de 10 vindere deltager og dyster mod hinanden. Hvad siger du til det forslag?

Mvh.

Henriette
Vedhæftede filer
Vild med dans - All Stars - De 10 vindere dyster mod hinanden.jpg
Vild med dans - All Stars - De 10 vindere dyster mod hinanden.jpg (113.82 KiB) Vist 3223 gange

Brugeravatar
Henrik
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af Henrik » tors 19. dec 2013 00:03

Jo, det er helt fint med mig - så er der måske nogen, der skal have anden professionel dansepartner - her tænker jeg på de få professionelle dansere, der har vundet mere end en gang ;)

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten

Indlæg af Henriette Nilsson » lør 28. dec 2013 11:48

Henrik skrev:Jo, det er helt fint med mig - så er der måske nogen, der skal have anden professionel dansepartner - her tænker jeg på de få professionelle dansere, der har vundet mere end en gang ;)
Ja - de 10 Vild med dans-vindere (kendte) skulle helt klart deltage med en ny dansepartner :)

Henrik, har du set at der i aften kl. 20, kommer noget Vild med dans - Julebal?
http://tvtid.tv2.dk/?channel#/program/3 ... ns-julebal
- Jeg må nøjes med genudsendelsen i morgen kl. 14, men det vil jeg så også glæde mig meget til.

Mvh.

Henriette

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten

Indlæg af Henriette Nilsson » søn 29. dec 2013 22:06

Vild med dans - Julebal var en fantastisk oplevelse, jeg er glad for at Tv2 i år valgte at lave denne lille julegave til Vild med dans-fansne :)

http://vmd.tv2.dk/2013-12-29-se-sarah-d ... -og-hiphop

http://vmd.tv2.dk/2013-12-28-se-claus-e ... iver-dance

Mvh.

Henriette

Besvar