Tv-programmet "De fede trin"

Her kan man hyggesnakke om alt muligt, som ikke passer ind i de andre fora.

Redaktør: Henrik

Besvar
Bubber-Fan
Superbruger
Superbruger

Tv-programmet "De fede trin"

Indlæg af Bubber-Fan » fre 20. feb 2015 15:30

Lige siden første sæson af Vild med dans har danskerne tigget og bedt om at der kom en mulighed for at almindelige danskere kunne deltage i programmet. Det er endnu ikke blevet en mulighed, men i 2010 valgte Tv2 at lave programmet De fede trin - hvor ukendte danskere med et vægtproblem skulle undervises i forskellige dansestile af professionelle dansere.

http://omtv2.tv2.dk/index.php?id=4135&n ... =1&print=1

Det var et fantastisk program og jeg mener også det var en vis seersucces. Derfor synes jeg det er skammeligt at Tv2 kun lavede programmet denne ene gang.

Jeg er sikker på at der er mange danskere som ville elske at få muligheden.
Skrevet af Nicolette :tv:

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Re: Tv-programmet "De fede trin"

Indlæg af Henriette Nilsson » tors 19. mar 2015 21:09

Bubber-Fan skrev:Lige siden første sæson af Vild med dans har danskerne tigget og bedt om at der kom en mulighed for at almindelige danskere kunne deltage i programmet. Det er endnu ikke blevet en mulighed, men i 2010 valgte Tv2 at lave programmet De fede trin - hvor ukendte danskere med et vægtproblem skulle undervises i forskellige dansestile af professionelle dansere.

http://omtv2.tv2.dk/index.php?id=4135&n ... =1&print=1

Det var et fantastisk program og jeg mener også det var en vis seersucces. Derfor synes jeg det er skammeligt at Tv2 kun lavede programmet denne ene gang.

Jeg er sikker på at der er mange danskere som ville elske at få muligheden.
Jeg forstår heller ikke hvorfor det kun blev til en sæson, jeg har indtrykket af at programmet var populært - både blandt seere og deltagere.

Men måske det blev for dyrt for Tv2 - de udlovede jo også 100.000 kr. til nyt tøj til vinderen

Mvh.

Henriette

Bruun
Forum Eliten
Forum Eliten

Re: Tv-programmet "De fede trin"

Indlæg af Bruun » tirs 9. jan 2018 10:11

Arh - jeg tror ikke på at det blev for dyrt med 10.000 kr. til vinderen til køb af nyt tøj.

Men det kunne løses ved at man skaffede tøj-sponsorater i stedet for kontanter, et sponsorat er jo reklame...

Besvar