Paul Fusco

Debat om ikke-danske film og skuespillere.

Redaktør: Henrik

Besvar
Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Paul Fusco

Indlæg af Henriette Nilsson » ons 15. jun 2016 22:23

Skuespilleren Paul Fusco, som jeg udelukkende kender som Alt fra tv-serien af samme navn er afgået ved døden.

http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkend ... ed/6136871

Forresten en fed serie, af og til burde tv-kanalerne kigge tilbage i deres udvalg, frem for kun at vise nye tv-serier.
- Der er gennem tiden lavet mange gode tv-serier som godt kunne tåle en genudsendelse - Alf er en af dem.

Thumbs up til Paul Fusco for at skabe en skøn figur.

Mvh.

Henriette
Senest rettet af Henriette Nilsson ons 6. jul 2016 13:45, rettet i alt 2 gange.

poul s
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Mand
Geografisk sted: København S

Re: Paul Fusco aka ALF (1953-2016)

Indlæg af poul s » tors 16. jun 2016 22:14

Henriette Nilsson skrev:Skuespilleren Paul Fusco, som jeg udelukkende kender som Alt fra tv-serien af samme navn er afgået ved døden.

Forresten en fed serie, af og til burde tv-kanalerne kigge tilbage i deres udvalg, frem for kun at vise nye tv-serier.
- Der er gennem tiden lavet mange gode tv-serier som godt kunne tåle en genudsendelse - Alf er en af dem.

Mvh.

Henriette
Det er ikke Paul Fusco, der er død, men dværgen, der var inden i ALF: Michu Meszaros, 76 år.

Jeg læste godt artiklen i EB.
"ALF" blev aldrig en serie jeg holdt rigtigt af. Den handlede ikke rigtigt om noget, og skuespillerne var i forfatterens
vold (prøv lige at tjekke denne syge person). Tøjdyr og figurer med dværge indeni har aldrig været det store hit
hos mig.
Jeg formoder, at serien blev inspireret af "The Muppet Show" og "ALF" var også verdenspopulær i de første sæsoner.
Den blev dog mere og mere åndssvag inkl. et hav af spin-offs.

Prøv at læse kommentarerne på nationen! nedenunder artiklen.

Jeg husker også, at alle pigerne i folkeskolen var tossede med "Garfield" - de rigtige drenge kunne ikke se charmen.

Alle de gamle "ALF"-afsnit kan vel købes på nettet?

Venligst Poul

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Re: Paul Fusco aka ALF (1953-2016)

Indlæg af Henriette Nilsson » lør 18. jun 2016 17:36

poul s skrev:
Henriette Nilsson skrev:Skuespilleren Paul Fusco, som jeg udelukkende kender som Alt fra tv-serien af samme navn er afgået ved døden.

Mvh.

Henriette
Det er ikke Paul Fusco, der er død, men dværgen, der var inden i ALF: Michu Meszaros, 76 år.

Jeg læste godt artiklen i EB.
"ALF" blev aldrig en serie jeg holdt rigtigt af. Den handlede ikke rigtigt om noget, og skuespillerne var i forfatterens
vold (prøv lige at tjekke denne syge person). Tøjdyr og figurer med dværge indeni har aldrig været det store hit
hos mig.
Jeg formoder, at serien blev inspireret af "The Muppet Show" og "ALF" var også verdenspopulær i de første sæsoner.
Den blev dog mere og mere åndssvag inkl. et hav af spin-offs.

Prøv at læse kommentarerne på nationen! nedenunder artiklen.

Jeg husker også, at alle pigerne i folkeskolen var tossede med "Garfield" - de rigtige drenge kunne ikke se charmen.

Alle de gamle "ALF"-afsnit kan vel købes på nettet?

Venligst Poul
Hmm. Ja, det burde jo egentlig ikke komme bag på mig at man har brugt 2 forskellige skuespillere til at skabe figuren Alf. Man gjorde jo det samme med Darth Vader.

Så nu har jeg rettet i trådens titel så folk ikke kommer til at sprede et falsk rygte om Paul Fusco.

Mvh.

Henriette

Bruun
Forum Eliten
Forum Eliten

Re: Paul Fusco aka ALF

Indlæg af Bruun » tors 23. jun 2016 22:15

Det er ikke sikkert at Alf blev inspireret af The Muppets, dengang var det bare meget populært med dukker i tv.

Man lavede jo også Fragglerne & Dinosaurs :D

https://www.youtube.com/watch?v=5T8mGIflUaU

Jeg kunne godt lide Alf, men kun de første 2 sæsoner og det andet der blevet lavet (spinoff) det så jeg slet ikke.

Besvar