Martin Shaw

Debat om ikke-danske film og skuespillere.

Redaktør: Henrik

Besvar
dafito
Forum Eliten
Forum Eliten

Martin Shaw

Indlæg af dafito » søn 14. aug 2016 17:39

Da jeg er fascineret af 1960'erne, så var jeg egentlig på jagt efter serien Kommissær George Gently på DVD.
Men så gik jeg i dybden med skuespiller Martin Shaw. Jeg blev opmærksom på The Professionals - serien som nu kan fås på Blu-ray. The Professionals blev aldrig vist på DR TV - men jeg har læst, at serien var en succes på tysk tv.
- Nu har jeg så set den første skive med de første fire episoder fra sæson 1 - og på trods af manglende danske undertekster, så er det rimelig ok med de engelske undertekster som støtte :)

poul s
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Mand
Geografisk sted: København S

Re: Martin Shaw

Indlæg af poul s » fre 19. aug 2016 21:21

dafito skrev:Da jeg er fascineret af 1960'erne, så var jeg egentlig på jagt efter serien Kommissær George Gently på DVD.
Men så gik jeg i dybden med skuespiller Martin Shaw. Jeg blev opmærksom på The Professionals - serien som nu kan fås på Blu-ray. The Professionals blev aldrig vist på DR TV - men jeg har læst, at serien var en succes på tysk tv.
- Nu har jeg så set den første skive med de første fire episoder fra sæson 1 - og på trods af manglende danske undertekster, så er det rimelig ok med de engelske undertekster som støtte :)

Hi Daf

Jeg husker jeg så serien på svensk tv, men Shaws indsats husker jeg overhovedet ikke.
Derimod genkendte jeg jo Gordon Jackson (Butler Hudson) i en helt ny rolle som udadgående, skydende MI5-ansat.

Jeg kan læse, at serien var en opfølger på The New Avengers, der var en opfølger på The Avengers, der begyndte i 1961.

Genbrugstanken er ikke ny :D

Hygge, Poul

dafito
Forum Eliten
Forum Eliten

Indlæg af dafito » fre 26. aug 2016 17:27

poul s skrev:
dafito skrev:Da jeg er fascineret af 1960'erne, så var jeg egentlig på jagt efter serien Kommissær George Gently på DVD.

Hi Daf

Jeg husker jeg så serien på svensk tv, men Shaws indsats husker jeg overhovedet ikke.
Derimod genkendte jeg jo Gordon Jackson (Butler Hudson) i en helt ny rolle som udadgående, skydende MI5-ansat.

Jeg kan læse, at serien var en opfølger på The New Avengers, der var en opfølger på The Avengers, der begyndte i 1961.

Genbrugstanken er ikke ny :D

Hygge, Poul
Hej Poul

Tak for din ekstra søgning - nu er det vist en mere naturlig verden, som The Professionals byder på, i forhold til The Avengers/The New Avengers? :)

poul s
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Mand
Geografisk sted: København S

Indlæg af poul s » lør 27. aug 2016 00:32

Hej Daf,

Du køber altid gode, spændende sager - hvad har du erhvervet på det sidste?

Jeg vil gerne høre flere af dine kvikke indlæg - du er snart ligeså undercover som vores
beskæftigelsesminister :D

Hilsen Poul

Besvar