Kule kidz gråter ikke

Debat om ikke-danske film og skuespillere.

Redaktør: Henrik

Besvar
guldskyen1788

Kule kidz gråter ikke

Indlæg af guldskyen1788 » søn 3. sep 2017 21:58

Kender du den norske film kule kidz gråter ikke og hvis du hvad synes du så om filmen jeg synes at den er en rigtig god film

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Re: Kule kidz gråter ikke

Indlæg af Henriette Nilsson » tors 5. okt 2017 21:10

guldskyen1788 skrev:
søn 3. sep 2017 21:58
Kender du den norske film kule kidz gråter ikke og hvis du hvad synes du så om filmen jeg synes at den er en rigtig god film
Hvor er det dog forfriskende at se en tråd fra dig der ikke handler om Tidsrejsen, Hannibal & Bebiane.

Desværre kender jeg ikke den norske film Kule kidz gråter ikke - hvad handler den om?

Jeg kender ikke så meget til norske film og serier. Men jeg kender den norske tv-serie (for børn) der hedder Karsten og Petra, på dansk oversat til Kasper & Sofie.

Jeg kender også nogle af filmene Karsten og Petras vidunderlige jul samt Karsten og Petra blir bestevenner.

De kan anbefales :)

Jeg ved at Karsten og Petra på safari bliver vist på Ramasjang i Efterårsferien.

Mvh.

Henriette

guldskyen1788

Indlæg af guldskyen1788 » fre 6. okt 2017 07:35

Jo nu skal jeg fortælle dig om filmen den er en norsk udgave af den hollandske film achtste groepers huilen niet og handler om en syvende klasses pige som får kræftformen leukæmi og ender med at død af sin kræftsygdom og en hel klasse der står sammen det er det som filmen handler om håber at det giver menig for dig kan klart anbefales

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Indlæg af Henriette Nilsson » lør 7. okt 2017 22:13

guldskyen1788 skrev:
fre 6. okt 2017 07:35
Jo nu skal jeg fortælle dig om filmen den er en norsk udgave af den hollandske film achtste groepers huilen niet og handler om en syvende klasses pige som får kræftformen leukæmi og ender med at død af sin kræftsygdom og en hel klasse der står sammen det er det som filmen handler om håber at det giver menig for dig kan klart anbefales
Det lyder som en fantastisk god film. Den vil jeg holde øje med - så jeg en dag kan få den at se.

Ud fra din beskrivelse af filmen, så tror jeg at du vil synes godt om den danske film "Dig & mig" fra 2008 https://www.danskefilm.dk/film.php?id=1221

Mvh.

Henriette

guldskyen1788

Indlæg af guldskyen1788 » søn 8. okt 2017 10:09

Du kan se den på filmstriben

Besvar