Gitte Hænning

Debat om musik og sang m.v.

Redaktør: Henrik

Besvar
Brugeravatar
ANR
Forum Ekspert
Forum Ekspert
Geografisk sted: Fyn

Gitte Hænning

Indlæg af ANR » fre 1. apr 2016 03:02

Har i aften været til koncert i Svendborg med Gitte Hænning, det var en fantastisk oplevelse. :yes:
MVH.
Allan ;-)

poul s
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Mand
Geografisk sted: København S

Re: Gitte Hænning

Indlæg af poul s » fre 1. apr 2016 07:57

ANR skrev:Har i aften været til koncert i Svendborg med Gitte Hænning, det var en fantastisk oplevelse. :yes:
Det lyder på dig, som om hun stadig kan dét dér.

Var det indendørs?
Kan vi få en set-liste? Sang hun også på tysk?

Venligst
Poul

Brugeravatar
ANR
Forum Ekspert
Forum Ekspert

Indlæg af ANR » lør 2. apr 2016 05:02

Nej hun sang ikke, på Tysk men Dansk, Svensk, og Engelsk. Og nej desværre kan jeg ikke give en liste over numre, da jeg ikke kendte dem alle. Men jeg kan da sige, at hun som et af de første numre gav, Titel sangen fra filmen, Prinsesse for en dag, en sang jeg er meget begejstret for, og den kan hun stadig virkelig synge. :D Forøvrigt foregik koncerten i en, af de gamle værfts haller.
MVH.
Allan ;-)

poul s
Forum Eliten
Forum Eliten

Indlæg af poul s » lør 2. apr 2016 05:46

ANR skrev:Nej hun sang ikke, på Tysk men Dansk, Svensk, og Engelsk. Og nej desværre kan jeg ikke give en liste over numre, da jeg ikke kendte dem alle. Men jeg kan da sige, at hun som et af de første numre gav, Titel sangen fra filmen, Prinsesse for en dag, en sang jeg er meget begejstret for, og den kan hun stadig virkelig synge. :D Forøvrigt foregik koncerten i en, af de gamle værfts haller.
Du glemte mit første spørgsmål, men jeg kan forstå, at showet foregik på "Kammerateriet".
Jeg har ikke været i Svendborg i 20 år. Har du undersøgt, om hun har gang i en forårsturné?

Jeg har ikke set nogle anmeldelser af hendes koncert - hvad siger den lokale sprøjte?

Jeg spurgte efter de tyske sange, da det kun var en håndfuld af hendes tyske hits, der blev oversat til dansk.

Du følger sikkert med i "Dansktoppen" - en såkaldt dokumentar - på DRK.
Har du bemærket, hvor mange sanger(inder) der IKKE stiller op i serien?

Venligst
Poul

Brugeravatar
ANR
Forum Ekspert
Forum Ekspert

Indlæg af ANR » lør 2. apr 2016 14:31

Jeg har en fornemmelse af, at det var denne ene koncert. Hun fortalte, at hun var kommet direkte, fra Berlin, så om der var tale om, en større turne ved jeg ikke.

Kan dog oplyse, at blandt numrene var Min melodi, fra filmen Prinsesse for en dag, Ta med ud og fisk, dansevise, Ejner du er min allerbedste ven, og hun sluttede af med, Blowing in the wind af Bob Dylan.
Koncerten med Gitte Hænning, var slået op, på Facebook.

Hendes pianist, der hedder Kristoffer Jul Reenberg har en tilknytning, til Svendborg, så det var måske derfor denne by var valgt.
MVH.
Allan ;-)

poul s
Forum Eliten
Forum Eliten

Indlæg af poul s » fre 15. apr 2016 18:11

ANR skrev:Jeg har en fornemmelse af, at det var denne ene koncert. Hun fortalte, at hun var kommet direkte, fra Berlin, så om der var tale om, en større turne ved jeg ikke.

Kan dog oplyse, at blandt numrene var Min melodi, fra filmen Prinsesse for en dag, Ta med ud og fisk, dansevise, Ejner du er min allerbedste ven, og hun sluttede af med, Blowing in the wind af Bob Dylan.
Koncerten med Gitte Hænning, var slået op, på Facebook.

Hendes pianist, der hedder Kristoffer Jul Reenberg har en tilknytning, til Svendborg, så det var måske derfor denne by var valgt.
Hvis det var en enkelt svale, har du da været heldig!

Venligst Poul

Brugeravatar
ANR
Forum Ekspert
Forum Ekspert

Indlæg af ANR » man 18. apr 2016 23:57

Ja :D
MVH.
Allan ;-)

Brugeravatar
ANR
Forum Ekspert
Forum Ekspert

Indlæg af ANR » tirs 19. apr 2016 00:02

Fandt lige dette link, og af det fremgår det ikke, at der er planlagt nogle koncerter i Danmar , i år.

http://www.songkick.com/artists/13903-gitte-haenning
MVH.
Allan ;-)

Besvar