Teater DVDer

Debat om teater, revy og shows m.v.

Redaktør: Henrik

Besvar
CrocTobias

Teater DVDer

Indlæg af CrocTobias » ons 13. apr 2005 17:14

Givet et egentlig teater footage fra Ove Sprogöe ...eller andre skuesspiller pä dvd?!

hvis ja... hvor?!
:roll: 8)

Brugeravatar
Henrik
Site Admin
Køn (Mand/Kvinde): Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlæg af Henrik » lør 16. apr 2005 23:49

Det tror jeg desværre ikke :(

... eller ved andre noget andet?

Der er vist kun nye shows på dvd, men det er jo noget andet :?
Hilsen Henrik :)

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Re: Teater DVDer

Indlæg af Henriette Nilsson » fre 16. aug 2013 16:11

Det er bare en skam at det ikke er alt teater de vælger at optage på dvd...

Helt ærligt, da de optog Matador-Musicalen & Simon-forestillingen på dvd, var det nærmest som om der var en lovning på at nyere teaterforestillinger ville blive optaget på dvd men nej - sådan gik det ikke.

Jeg så gerne at man i sin tid havde optaget Elsk mig i nat-musicalen til dvd - især når man tænker på det kæmpe reklamearbejde der var lavet forud for den. Med live-castings på Kanal 4 for at finde 2 af rollerne blandt nogle unge håbefulde performere. Efter at have set showet, som jeg endte med at se 2 gange + den der hed Christmas, skrev jeg til de fleste medvirkende plus Kenneth Kreutzmann for at få dem til at arbejde på en dvdudsendelse - men desværre fik jeg svar tilbage fra Kenneth om at det var der ikke planer om. ØV.

Mvh.

Henriette

Bruun
Forum Eliten
Forum Eliten

Re: Teater DVDer

Indlæg af Bruun » man 6. jan 2014 08:34

Henriette Nilsson skrev:Det er bare en skam at det ikke er alt teater de vælger at optage på dvd...

Helt ærligt, da de optog Matador-Musicalen & Simon-forestillingen på dvd, var det nærmest som om der var en lovning på at nyere teaterforestillinger ville blive optaget på dvd men nej - sådan gik det ikke.

Jeg så gerne at man i sin tid havde optaget Elsk mig i nat-musicalen til dvd - især når man tænker på det kæmpe reklamearbejde der var lavet forud for den. Med live-castings på Kanal 4 for at finde 2 af rollerne blandt nogle unge håbefulde performere. Efter at have set showet, som jeg endte med at se 2 gange + den der hed Christmas, skrev jeg til de fleste medvirkende plus Kenneth Kreutzmann for at få dem til at arbejde på en dvdudsendelse - men desværre fik jeg svar tilbage fra Kenneth om at det var der ikke planer om. ØV.

Mvh.

Henriette
Jeg tror kun man valgte at optage Matador-musicalen fordi den var baseret på en velkendt og elsket tv-serie, Simon-musicalen har man formodentlig optaget fordi det dels var et portræt af en kontroversiel dansker og dels fordi den var salgbar pga. Anders "Anden" Mathesen.

Mht. Elsk mig i nat-musicalen, det havde nok noget at gøre med at man skulle søge om tilladelse pga. rettighederne.

Besvar