Teaterkoncerten "København"

Debat om teater, revy og shows m.v.

Redaktør: Henrik

Besvar
Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Teaterkoncerten "København"

Indlæg af Henriette Nilsson » lør 28. sep 2013 23:57

Har i dag overværet teaterkoncerten København på Nørrebro Teater.
http://www.youtube.com/watch?v=kKisE35s ... TvLOlXi0X6

Men jeg ved ikke rigtig om det er noget jeg kan/vil anbefale til andre - første halvdel af teaterkoncerten var sådan lidt wah wah, sangen jeg linker til er klart teaterkoncertens bedste, men i anden del af teaterkoncerten kom der gang i den - det skyldes især den fede rockede version af Sys Bjerre-sangen "Malene" som blev sunget af Cecilie Stenspil - kors hvor jeg grinede, så vildt så tårerne trillede ned af kinderne.

Der var også lidt problemer med lyden, af og til var musikken så høj at man ikke kunne høre hvad der blev sunget.

Så alt i alt, var det bare en okay oplevelse. Laus Høybye, Trine Pallesen & Tom Jensen var sangmæssigt showets superstjerner.

Mvh.

Henriette

Bruun
Forum Eliten
Forum Eliten

Re: Teaterkoncerten "København"

Indlæg af Bruun » man 23. dec 2013 14:50

Henriette Nilsson skrev:Har i dag overværet teaterkoncerten København på Nørrebro Teater.
http://www.youtube.com/watch?v=kKisE35s ... TvLOlXi0X6

Men jeg ved ikke rigtig om det er noget jeg kan/vil anbefale til andre - første halvdel af teaterkoncerten var sådan lidt wah wah, sangen jeg linker til er klart teaterkoncertens bedste, men i anden del af teaterkoncerten kom der gang i den - det skyldes især den fede rockede version af Sys Bjerre-sangen "Malene" som blev sunget af Cecilie Stenspil - kors hvor jeg grinede, så vildt så tårerne trillede ned af kinderne.

Der var også lidt problemer med lyden, af og til var musikken så høj at man ikke kunne høre hvad der blev sunget.

Så alt i alt, var det bare en okay oplevelse. Laus Høybye, Trine Pallesen & Tom Jensen var sangmæssigt showets superstjerner.

Mvh.

Henriette
Har du så fortrudt at du tog ind og så den koncert?

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Indlæg af Henriette Nilsson » tirs 24. dec 2013 08:43

Nej - jeg har ikke fortrudt det, for det var interessant at opleve Laus Høybye på den måde

Mvh.

Henriette

Bruun
Forum Eliten
Forum Eliten

Indlæg af Bruun » man 21. apr 2014 10:21

Okay.

Besvar