Tivoli Musical: Dirty Dancing

Debat om teater, revy og shows m.v.

Redaktør: Henrik

Besvar
Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Tivoli Musical: Dirty Dancing

Indlæg af Henriette Nilsson » tors 20. mar 2014 17:16

Dirty Dancing som musical i Tivoli i 2015 - JEPS, det skal jeg helt klart ind og se :)

http://www.dirtydancingmusical.dk/da/

http://go.tv2.dk/underholdning/2014-03- ... or-musical

Mvh.

Henriette

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten

Re: Tivoli Musical: Dirty Dancing

Indlæg af Henriette Nilsson » fre 20. feb 2015 19:44

Wee - jeg er bare helt vildt spændt :)

http://www.bt.dk/kendte/silas-holst-en- ... vepirrende

Mvh.

Henriette

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten

Indlæg af Henriette Nilsson » søn 15. mar 2015 16:38

I går var jeg sammen med min mor, min søster og min niece for at se Dirty Dancing i Tivoli - en fantastisk oplevelse, som dog blev kompliceret lidt ved at Tivoli havde kludret i det med billetterne - således at ingen af os kom til at sidde sammen.

Aftenen før blev jeg lidt nervøs for at jeg ville blive skuffet over Dirty Dancing, som jeg blev over at se Den Grønne Elevator, men der var absolut intet skuffende over Dirty Dancing - ikke engang det at de havde tilladt sig lidt kunstnerisk frihed mht. et par scener og figuren Neil kunne ødelægge forestillingen.

Skuespillerne var castet enormt godt. De passede alle godt til deres roller.

Dirty Dancing var en virkelig god oplevelse, meget imponerende skuespil, topunderholdning.

Jeg er især imponeret over den kreative og humoristiske måde hvorpå de havde løst udfordringen med markscenen og vandscenen hvor Baby & Johnny øver det svære løft :)

Hvis I får muligheden, så kan jeg 100 % anbefale Jer at se Dirty Dancing.

Mvh.

Henriette
Vedhæftede filer
Dirty Dancing.jpg
Dirty Dancing.jpg (135 KiB) Vist 3990 gange

Bubber-Fan
Superbruger
Superbruger

Indlæg af Bubber-Fan » fre 1. maj 2015 19:14

Henriette Nilsson skrev:I går var jeg sammen med min mor, min søster og min niece for at se Dirty Dancing i Tivoli - en fantastisk oplevelse, som dog blev kompliceret lidt ved at Tivoli havde kludret i det med billetterne - således at ingen af os kom til at sidde sammen.

Aftenen før blev jeg lidt nervøs for at jeg ville blive skuffet over Dirty Dancing, som jeg blev over at se Den Grønne Elevator, men der var absolut intet skuffende over Dirty Dancing - ikke engang det at de havde tilladt sig lidt kunstnerisk frihed mht. et par scener og figuren Neil kunne ødelægge forestillingen.

Skuespillerne var castet enormt godt. De passede alle godt til deres roller.

Dirty Dancing var en virkelig god oplevelse, meget imponerende skuespil, topunderholdning.

Jeg er især imponeret over den kreative og humoristiske måde hvorpå de havde løst udfordringen med markscenen og vandscenen hvor Baby & Johnny øver det svære løft :)

Hvis I får muligheden, så kan jeg 100 % anbefale Jer at se Dirty Dancing.

Mvh.

Henriette
Kan se at du så forestillingen før Robert Hansen blev syg og indlagt - hvad synes du om hans præstation i Dirty Dancing?
Skrevet af Nicolette :tv:

Besvar