Der kommer en dag

Debat om danske film og tv-serier m.v.

Redaktør: Henrik

Besvar
Brugeravatar
Henrik
Site Admin
Køn (Mand/Kvinde): Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Der kommer en dag

Indlæg af Henrik » man 25. apr 2016 23:02

Så fik jeg set filmen om Godhavn - rigtig barsk, jeg var dog glad for at have set den. Giver virkelig stof til eftertanke og er en rystende oplevelse, synes dog man skylder de "drenge" at se den - og så har man ovenikøbet udeladt flere voldsommere begivenheder, iflg. dem selv - måske for at man overhovedet kunne holde ud at se filmen :shock:
Hilsen Henrik :)

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Re: Der kommer en dag

Indlæg af Henriette Nilsson » tirs 26. apr 2016 22:17

Henrik skrev:Så fik jeg set filmen om Godhavn - rigtig barsk, jeg var dog glad for at have set den. Giver virkelig stof til eftertanke og er en rystende oplevelse, synes dog man skylder de "drenge" at se den - og så har man ovenikøbet udeladt flere voldsommere begivenheder, iflg. dem selv - måske for at man overhovedet kunne holde ud at se filmen :shock:
Jeg vil gerne se den, på et tidspunkt. Ved ikke dog ikke om det bliver i biografen.

Mvh.

Henriette

poul s
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Mand
Geografisk sted: København S

Indlæg af poul s » tirs 3. maj 2016 00:43

Jeg vil også gerne se denne film, da jeg ikke ved om jeg lever om halvandet år, når den kommer på TV.

Efter at have set alle klippene på YT, synes jeg, at den SKAL ses.

Jeg så "Kampen mod uretten" (1949) i sin tid, og jeg kan forstå, at denne film drejer sig om samme emne.

Adrian Hughes på TV Ks KulturRådet sad og græd snot under sin anmeldelse, så det var helt pinligt.

Nu vil jeg invitere nogle neutrale venner med ind og se filmen.

Sådan er det jo.
Poul

Bruun
Forum Eliten
Forum Eliten

Indlæg af Bruun » man 15. jan 2018 09:20

Jeg vil også gerne se filmen.

Jeg ved at SagaOle fra danskefilm.dk er en af informanterne til filmens historie. Som dreng var han nemlig placeret på Godhavn.

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Indlæg af Henriette Nilsson » ons 24. jan 2018 10:33

Bruun skrev:
man 15. jan 2018 09:20
Jeg vil også gerne se filmen.

Jeg ved at SagaOle fra danskefilm.dk er en af informanterne til filmens historie. Som dreng var han nemlig placeret på Godhavn.
Det er sandt nok at SagaOle var en af Godhavndrengene, men om han har haft en finger med i spillet mht. filmen om Godhavn, med titlen Der kommer en dag - det ved jeg faktisk ikke noget om.

Mvh.

Henriette

Besvar