Hvilken dansk film så Du/I sidst?

Debat om danske film og tv-serier m.v.

Redaktør: Henrik

Besvar
Bruun
Forum Eliten
Forum Eliten

Hvilken dansk film så Du/I sidst?

Indlæg af Bruun » søn 17. jun 2018 21:07

Hvilken film så du sidst og hvad synes du om den?

Bruun
Forum Eliten
Forum Eliten

Re: Hvilken dansk film så Du/I sidst?

Indlæg af Bruun » man 25. jun 2018 09:48

Sidst jeg så en dansk film - så jeg Fætrene på Torndal.

Det er en ganske sød og underholdende film, som så vidt jeg erindrer hører til Morten Korch-genren.

Arthur Jensen, Karl Stegger og Axel Strøbye er filmens hovedpersoner, de er skønne og sjove. Men filmens stjerner er Kurt Ravn & Anne Wedege-Mathiasen - de klæder hinanden godt.

William Rosenberg er filmens skurk og han er virkelig modbydelig på den skræmmende måde, når man ellers kender ham som familiefar i Min søsters børn-filmene.

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Re: Hvilken dansk film så Du/I sidst?

Indlæg af Henriette Nilsson » tors 28. jun 2018 22:46

Bruun skrev:
man 25. jun 2018 09:48
Sidst jeg så en dansk film - så jeg Fætrene på Torndal.

Det er en ganske sød og underholdende film, som så vidt jeg erindrer hører til Morten Korch-genren.

Arthur Jensen, Karl Stegger og Axel Strøbye er filmens hovedpersoner, de er skønne og sjove. Men filmens stjerner er Kurt Ravn & Anne Wedege-Mathiasen - de klæder hinanden godt.

William Rosenberg er filmens skurk og han er virkelig modbydelig på den skræmmende måde, når man ellers kender ham som familiefar i Min søsters børn-filmene.
Ja, den så jeg også - kan det passe at det var på Tv2 Charlie? Jeg så filmen hos en veninde og mener at det var på en kanal jeg ikke selv kan tage.

I dag så jeg Verdens rigeste pige - en skøn, skøn, skøn film :)
- Den efter min mening, eneste af de to film med Nina og Frederik der blev god.

Mvh.

Henriette

Besvar