Er jeg den eneste der er træt af at se Søs fra krøniken i sn

Deltag i igangværende afstemninger, eller opret din egen.

Redaktør: Henrik

Besvar

Er jeg den eneste der er træt af at se Søs fra krøniken i snart alle mulige ting på tv?

Ja
8
42%
Nej
11
58%

Afgivne stemmer: 19

Fire

Er jeg den eneste der er træt af at se Søs fra krøniken i sn

Indlæg af Fire » tors 6. jan 2005 15:26

Er jeg den eneste der er træt af at se Søs fra krøniken i snart alle mulige ting på tv?

voodoo

Indlæg af voodoo » lør 8. jan 2005 13:46

Hej Fire

Hvad ser man hende mere i???

Hilsen Voodoo

Fire

Indlæg af Fire » søn 9. jan 2005 11:38

voodoo skrev:Hej Fire

Hilsen Voodoo
En reklame for noget juice, det Kongelige Bryllup hvor hun var en smule pinlig (hvis nogle husker det), men det er mere det at hun "hele tiden" er i morgen tv samt andre ting hvor hun skal udtale sig om nogle ting hun tideligvis ikke har tjek på, så det ender med at blive pinligt hvorgang, som i bund og grund er synd da hun er rigtig god i sin rolle i Krønikken som Søs, men igen det er sikket ikke nemt pludselig at være i søgelyset, og skal vide alt om alt :wink:

Brugeravatar
ChristianDVD
Køn (Mand/Kvinde): Mand
Geografisk sted: Aalborg/Brabrand
Kontakt:

Ikke helt enig

Indlæg af ChristianDVD » man 23. maj 2005 21:36

Fire skrev:

Hilsen Voodoo
En reklame for noget juice, det Kongelige Bryllup hvor hun var en smule pinlig (hvis nogle husker det), men det er mere det at hun "hele tiden" er i morgen tv samt andre ting hvor hun skal udtale sig om nogle ting hun tideligvis ikke har tjek på, så det ender med at blive pinligt hvorgang, som i bund og grund er synd da hun er rigtig god i sin rolle i Krønikken som Søs, men igen det er sikket ikke nemt pludselig at være i søgelyset, og skal vide alt om alt :wink:
Det ved jeg nu ikke helt. :) Hun var da kær i den juice-reklame sammen med Anne Louise Hassing. Men det er muligt at Maibritt Saerens ikke helt gjorde det godt som "bryllups-ambasssadør" i forbindelse med Folkegaven til kronprinseparret.
M. v. h. Christian.

Bruun
Forum Eliten
Forum Eliten

Re:

Indlæg af Bruun » man 23. dec 2013 14:56

Fire skrev:

Hilsen Voodoo
Selvom jeg er enig i at den Juice-reklame var elendig/latterlig, så har jeg alligevel svært ved at forstå hvorfor man skulle være træt af at se Majbritt Saerens.

Det er da klart at hun bliver populær når hun medvirker i en successerie som Krøniken og 2900 Happiness.

Besvar