Far til fire - genindspilninger

Deltag i igangværende afstemninger, eller opret din egen.

Redaktør: Henrik

Besvar

Hvad synes du om at de skal genindspille "Far til fire"

Nejnejnej - hold fingrene fra de gamle film
14
58%
Lad os se resultatet først
6
25%
Det er fint med mig
4
17%

Afgivne stemmer: 24

Ms. Maria
Geografisk sted: Det mørke Jylland

Far til fire - genindspilninger

Indlæg af Ms. Maria » tors 24. feb 2005 14:03

Hvad synes du om at de nu skal genindspille "Far til fire" filmene.
(Foreløbig er 3 planlagt)

Brugeravatar
Henrik
Site Admin
Køn (Mand/Kvinde): Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlæg af Henrik » tirs 1. mar 2005 00:32

Jeg har meget svært ved, at se Niels Olsen som faderen. Vi har ikke en Ib Schønberg eller Karl Stegger i dag. Så alene der, bliver det helt anden type film :?

Til gengæld tror jeg, at Jess Ingerslev kan gøre det fint som Onkel Anders. Det var vist også Onkel Anders-rollen (Buster Larsen), der var det bedste man kunne sige, om den 9. og seneste Far til fire film. Men lad os nu se...
Hilsen Henrik :)

Stine
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Geografisk sted: Fyn
Kontakt:

Indlæg af Stine » tirs 1. mar 2005 17:44

Jeg har hørt mange sige, at de så forhåbenligt gør den moderne. Men Far til fire i højt humør var jo også gjort moderne - til den tid. Man kan ikke ligefrem kalde det en succes, så det er faktisk utroligt at de tør kaste sig ud i et nyt projekt.

Jeg er skeptisk - hvorfor pille ved de klassikere, der blev vellykket fra starten?

Papsen
Geografisk sted: Kolding

Indlæg af Papsen » ons 2. mar 2005 11:41

Jeg må sige, at JEG synes nu ikke, at Buster Larsen gjorde det særlig godt.
Jeg er enig i, at det er forkert, at pille ved klassikerne, når de allerede HAR været en succes (og stadig er det - FORDI de¨r er noget specielt over dem, fra dengang, som jeg ikke tror på, kan gengives i dag)

En skam de ikke har fantasi, til at finde på noget nyt :(
Med venlig hilsen Papsen

Brugeravatar
dfms

Indlæg af dfms » fre 21. okt 2005 19:22

Vi har lige set den nye far til fire i biografen, og jeg er sku' positiv overasked. Film funger ganske fint, og ødelægger ikke noget af glæden ved de gamle film.

Brugeravatar
ChristianDVD
Køn (Mand/Kvinde): Mand
Geografisk sted: Aalborg/Brabrand
Kontakt:

Indlæg af ChristianDVD » lør 22. okt 2005 18:36

Tjah...de påstår at 308.000 danskere har set filmen og dermed ser det ud til at Far Til Fire anno 2005 klarer sig bedre end Ib Mossin's fiasko-opsætning fra starten af 70'erne. At man har gjort Niels Olsen til Far uden forlorne øjenbryn er så en fejl man sikkert kan leve med.
M. v. h. Christian.

klauzito

Indlæg af klauzito » tirs 25. okt 2005 19:53

Tallet er 371.000 efter weekenden her.

Iøvrigt er de allerede i gang med efterfølgeren.

Brugeravatar
Økokim
Geografisk sted: København

Re: Far til fire - genindspilninger

Indlæg af Økokim » søn 29. jan 2006 21:13

Ms. Maria skrev:Hvad synes du om at de nu skal genindspille "Far til fire" filmene.
Jeg syntes det er syndt at de har prøvet at lave nogle nye af dem, jeg har set en jeg troer den var den første af dem og jeg syntes ikke så godt om den, det er nok fordi jeg samliner skuespillerne med de gode gamle skuespiller og jeg syntes det er mærkeligt at se andre spille de roller.

Brugeravatar
ANR
Forum Ekspert
Forum Ekspert
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af ANR » søn 29. jan 2006 23:40

Tjaa jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal mene om det, men 1/2 million solgte billetter taler vel for sig selv. Jeg tror, det er den mest sete film i de sidste 20 år, så noget må der jo være i den. :)
MVH.
Allan ;-)

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Re: Far til fire - genindspilninger

Indlæg af Henriette Nilsson » fre 2. aug 2013 22:36

Ms. Maria skrev:Hvad synes du om at de nu skal genindspille "Far til fire" filmene.
Min egen personlige mening om de nye film med Niels Olsen er følgende; Jeg synes faktisk at Niels Olsen gør det rigtig godt som FAR - men, han er den eneste i Far til fire - gi'r aldrig op, som spiller godt - den eneste i filmen der er værd at se og høre på. Den eneste der er morsom. Filmen er efter min mening spild af tid.

Og så må jeg sige at det er en katastrofe at man vælger at lave en ny omgang af denne filmserie, med endnu et hold skuespillere - nu da børnene i Niels Olsen-far til fire-filmene er for gamle.

Det er en skam og det vidner tydeligt om at folk i filmbranchen er kørt ud på et sidespor, hvor de kun tænker på penge - hvor er kreativiteten? Hvorfor skaber de ikke noget nyt og spændende? Hvorfor skal de absolut genbruge hele tiden?

Mvh.

Henriette

Besvar