Star Wars

Deltag i igangværende afstemninger, eller opret din egen.

Redaktør: Henrik

Besvar

Hvordan har du det med Star Wars?

Jeg er ægte Star Wars-fan - jeg kan ikke få nok...
1
8%
Jeg kan rigtig godt lide filmene, men ikke meget mere...
8
62%
Jeg kan ikke klare det univers - og de tilhørende ligegyldige film!!!
4
31%

Afgivne stemmer: 13

Brugeravatar
Henrik
Site Admin
Køn (Mand/Kvinde): Mand
Geografisk sted: København
Kontakt:

Star Wars

Indlæg af Henrik » lør 21. maj 2005 19:22

Star Wars er over os igen igen - måske for sidste gang. Hvordan har du det, med Star Wars?
Hilsen Henrik :)

Brugeravatar
ANR
Forum Ekspert
Forum Ekspert
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af ANR » lør 21. maj 2005 20:31

Jeg var i biografen igår, og se den sidste Star wars film, og jeg må sige, at det var en oplevelse. Revenge of the Sith, er den eneste star wars film jeg har set i biografen. Jeg glæder mig, til den kommer på DVD, så står den meget højt på ønskelisten. :D
MVH.
Allan ;-)

Hackerjac

Indlæg af Hackerjac » fre 23. sep 2005 23:23

jeg er stor fan af de gamle star wars film (dem George Lucas ik vil udgive på DVD, altså de gamle uden alt det nye lort han puttede i dem) specielt Empire Strikes Back er min helt store farvorit, mht de 3 nye som blev lavet er det såre enkel, den første er direkte møg elendig, for meget jar jar og andre søde sager, 2'eren har stadigvæk for meget jar jar (heldigvis ik så meget som den første) og så kunde den bruge lidt mere action, 3'eren er klart den bedste af dem men når alligevel kun Empire Strikes Back (original version) til sokkeholderne

Brugeravatar
Henrik
Site Admin
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlæg af Henrik » man 26. sep 2005 10:39

Jeg er helt enig i Empire Strikes Back, som favoritten :yes:
Hilsen Henrik :)

Brugeravatar
Raffles
Superbruger
Superbruger
Geografisk sted: Odense

Re: Star Wars

Indlæg af Raffles » søn 6. okt 2013 20:30

Ok, en gammel tråd. Foretrækker klart den første film, så den i biffen med min far der kedede sig bravt mens jeg var vild med den. Jeg accepterer også kun de tre originale film, i deres oprindelige stand uden nye effekter naturligvis, de senere over-hypede film i serien kan jeg heller ikke bruge til så meget. En skandale de originale ikke udgives 'korrekt' på DVD, iøvrigt (dvs. de originale uspolerede biograf versioner).

Besvar