Hvad mener du om Phineas og Ferb

Her kan man hyggesnakke om alt muligt, som ikke passer ind i de andre fora.

Redaktør: Henrik

Besvar
guldskyen1788
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Indlæg af guldskyen1788 »

Jeg synes Phineas og Ferb bare så sjov
Men bryd mig ikke om Phineas og Ferb
Sidste gang jeg så serien men hvad mener
Du det værste, bedste og sjoveste ved
Phineas og Ferb

Jeg synes du skal tjekke min gruppe ud :
Alle som elsker serien om Phineas og Ferb er mere velkommen i gruppen her :
facebook.com/groups/1437577303293033
Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Re: Hvad mener du om Phineas og Ferb

Indlæg af Henriette Nilsson »

Som udgangspunkt er jeg mere til de gamle klassiske tegnefilm fra Disney.

Som f.eks. Luftens Helte.

Men af de nyere ting der findes i fredagens Disney Show, så synes jeg faktisk vældig godt om Phineas og Ferb.

Det er underholdning, men ofte er der også noget læring i det. Somme tider får de sneget noget historisk info ind i afsnittet.

Jeg vil dog sige at på det kreative plan, så er Phineas og Ferb virkelig grimt tegnet eller rettere animeret - for tegnefilmen er højst sandsynligt lavet på computeren og ikke tegnet i hånden som man gjorde før i tiden - da man lavede kvalitet til børnene.

Mvh.

Henriette
guldskyen1788
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Re: Hvad mener du om Phineas og Ferb

Indlæg af guldskyen1788 »

Henriette Nilsson skrev: lør 17. jul 2021 04:08 Som udgangspunkt er jeg mere til de gamle klassiske tegnefilm fra Disney.

Som f.eks. Luftens Helte.

Men af de nyere ting der findes i fredagens Disney Show, så synes jeg faktisk vældig godt om Phineas og Ferb.

Det er underholdning, men ofte er der også noget læring i det. Somme tider får de sneget noget historisk info ind i afsnittet.

Jeg vil dog sige at på det kreative plan, så er Phineas og Ferb virkelig grimt tegnet eller rettere animeret - for tegnefilmen er højst sandsynligt lavet på computeren og ikke tegnet i hånden som man gjorde før i tiden - da man lavede kvalitet til børnene.

Mvh.

Henriette
Du er bare mere end velkommen til at komme med i min fangruppe om Phineas og Ferb
Besvar