Tv2 Charlie svigter filmbranchen og de danske filmfans

Debat om danske film og tv-serier m.v.

Redaktør: Henrik

Besvar
Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Tv2 Charlie svigter filmbranchen og de danske filmfans

Indlæg af Henriette Nilsson » man 31. aug 2015 09:12

Tv2 Charlie svigter filmbranchen og de danske filmfans totalt, ved konstant at genudsende de samme danske film. I går aftes viste kanalen filmen Damernes Ven - den blev sidst vist på kanalen d. 14/6-2015 :(

Det ville klæde kanalen at vælge danske film, som tidligere (for mange år siden) eller aldrig har været vist på tv - disse oplysninger er ret nemme at få, man kan bare tjekke på danskefilm.dk

Mvh.

Henriette

Brugeravatar
Raffles
Superbruger
Superbruger
Køn (Mand/Kvinde): Mand
Geografisk sted: Odense

Re: Tv2 Charlie svigter filmbranchen og de danske filmfans

Indlæg af Raffles » tirs 1. sep 2015 23:23

For TV2Charlie findes der åbenbart kun tre danske filmårtier der dur; 1950'erne, 1960'erne og 1970'erne og så skal 9 ud af 10 være farvefilm... -Selvom deres primære publikums aldersgrupper om nogen er vant til andre årtier samt s/h produktioner.

poul s
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Mand
Geografisk sted: København S

Indlæg af poul s » tors 3. sep 2015 01:01

Charlie er næsten ikke værd at nævne. Vi har talt om denne discount-kanal før, og mange gode mennesker
har kontaktet dem mhp. at udvide deres repertoire - dog uden held.

Man får en sludder for en sladder, og deres tilbagevendende svar er altid: "Vi har flotte seertal". Dét betyder
åbenbart, at al fremtidig programlægning er gået i stå for længst. Jeg vil skyde på, at deres samlede program-
budget ikke overstiger lønudgifter til værterne på Go´aften Danmark - inkl. Jes Dorph Petersen.

Selv plejehjemmene er begyndt at slå over på TV2News.

Bruun
Forum Eliten
Forum Eliten

Indlæg af Bruun » søn 11. aug 2019 18:29

poul s skrev:
tors 3. sep 2015 01:01
Charlie er næsten ikke værd at nævne. Vi har talt om denne discount-kanal før, og mange gode mennesker
har kontaktet dem mhp. at udvide deres repertoire - dog uden held.

Man får en sludder for en sladder, og deres tilbagevendende svar er altid: "Vi har flotte seertal". Dét betyder
åbenbart, at al fremtidig programlægning er gået i stå for længst. Jeg vil skyde på, at deres samlede program-
budget ikke overstiger lønudgifter til værterne på Go´aften Danmark - inkl. Jes Dorph Petersen.

Selv plejehjemmene er begyndt at slå over på TV2News.
Henriette lavede også en debat om Tv2-Charlie på facebook og det blev jeg lige mindet om i forbindelse med noget gennemgang af facebook-gruppen "Forum: debat om danske film".

Selvom det er mange år siden debatten blev startet, synes jeg lige at I skulle se den :)

Tv2 Charlies kedelige filmudvalg ikke nogen betydning for mig, da jeg ikke længere kan modtage den kanal.
Vedhæftede filer
DFS Tv2 Charlie.jpg
DFS Tv2 Charlie.jpg (151.42 KiB) Vist 239 gange

Bruun
Forum Eliten
Forum Eliten

Indlæg af Bruun » søn 11. aug 2019 18:29

Lidt mere fra Facebook
Vedhæftede filer
DFS Tv2 Charlie del 2.jpg
DFS Tv2 Charlie del 2.jpg (101.36 KiB) Vist 238 gange