Hvem var bedst?
Redaktør: Henrik
-
Hvem var bedst?
Hvilken af disse gamle danske skuespillere syntes du var bedst?
-
Nåh, er der ingen som ka' li' Christian Arhoff og Henry Nielsen?
Den er også svær, da alle de ovennævnte har præsteret pragtpræstationer i den danske filmskat.
Men Arhoff var fantastisk som Klinke Hans i Vagabonderne på Bakkegården og Henry Nielsen som var en uundværlig bi-rollefigur som postbud, politibetjent eller hvad han nu ellers spillede. Jeg holder især af hans rolle som nabo og ven til Ib Schønberg i Ved Kongelunden.
Den er også svær, da alle de ovennævnte har præsteret pragtpræstationer i den danske filmskat.
Men Arhoff var fantastisk som Klinke Hans i Vagabonderne på Bakkegården og Henry Nielsen som var en uundværlig bi-rollefigur som postbud, politibetjent eller hvad han nu ellers spillede. Jeg holder især af hans rolle som nabo og ven til Ib Schønberg i Ved Kongelunden.
-
Jeg er da glad for at man kun skulle vælge den bedste
Jeg er jo selv Dirch-fan.
Ove Sprogøe er nok den tætteste runner-up.
Hvor Dirch var som en atombombe var Spogøe mere som en række af velplacerede jord-til-jord missiler
Christian Arhoff - hvem ville være foruden hans små eksplosioner?
"Godmorgen, godmiddag, godaften, og så er den dag gået. Og ihhh hvor den gik" tror jeg nok det bla. var.
Men hvad med kvinderne?
Er der nogen der har Listen (!!!) i hovedet , med bla. Bodil Kjer, Sigrid Horne Rasmussen, Birgitte Price og Bodil Steen?
Ellers må jeg lave den i weekenden
/Ole Bole

Jeg er jo selv Dirch-fan.
Ove Sprogøe er nok den tætteste runner-up.
Hvor Dirch var som en atombombe var Spogøe mere som en række af velplacerede jord-til-jord missiler

Christian Arhoff - hvem ville være foruden hans små eksplosioner?
"Godmorgen, godmiddag, godaften, og så er den dag gået. Og ihhh hvor den gik" tror jeg nok det bla. var.
Men hvad med kvinderne?
Er der nogen der har Listen (!!!) i hovedet , med bla. Bodil Kjer, Sigrid Horne Rasmussen, Birgitte Price og Bodil Steen?
Ellers må jeg lave den i weekenden

/Ole Bole
- Henrik
- Site Admin
- Køn (Mand/Kvinde): Mand
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Jeg synes netop det er godt, at man ikke kan vælge "andre". Så får vi jo ikke noget navn frem i lysetPapsen skrev:Jeg synes godt, der kunne have været en mulighed med "flere af ovenstående" eller "andre"

Og ja, også gerne en eller flere, med kvindelige skuespillere

Hilsen Henrik 

-