Dirch Passer's første film?

Debat om danske skuespillere og andre filmfolk

Redaktør: Henrik

Besvar
Unholy_Diver

Dirch Passer's første film?

Indlæg af Unholy_Diver »

Ifølger flere medier skulle Dirch Passer's første medvirken på det danske biograflærrede være ''Lykke på rejsen'' fra 1947.Jeg har af den årsag erhvervet mig denne nyligt udkommet film på dvd. Det lykkedes mig ikke at spotte Dirch 100%,udover at han er identisk med en bargæst man ser fra siden, i baggrunden halvvejs inde i filmen.Der skulle vel ikke være nogle skarpere iagttagere end mig, som kan bekræfte om han er statisten i baggrunden? Replikker har han i al fald ikke i filmen. På forhånd tak :)

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Re: Dirch Passer's første film?

Indlæg af Henriette Nilsson »

Unholy_Diver skrev:
ons 6. maj 2020 18:01
Ifølger flere medier skulle Dirch Passer's første medvirken på det danske biograflærrede være ''Lykke på rejsen'' fra 1947.Jeg har af den årsag erhvervet mig denne nyligt udkommet film på dvd. Det lykkedes mig ikke at spotte Dirch 100%,udover at han er identisk med en bargæst man ser fra siden, i baggrunden halvvejs inde i filmen.Der skulle vel ikke være nogle skarpere iagttagere end mig, som kan bekræfte om han er statisten i baggrunden? Replikker har han i al fald ikke i filmen. På forhånd tak :)
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, da jeg aldrig har set ''Lykke på rejsen'' - desuden troede jeg at hans første filmoptræden var som turisten i filmen Dorthe.

Mvh.

Henriette

Besvar