Lotte Tarp + dukke i satire i 70-80’erne??

Debat om danske film og tv-serier m.v.

Redaktør: Henrik

Besvar
Lars H.

Lotte Tarp + dukke i satire i 70-80’erne??

Indlæg af Lars H. » ons 18. sep 2019 12:10

Hej.

Jeg har i flere år nu søgt på ovenstående, men desværre intet fundet.

Jeg har ikke været ret gammel (årgang 1973), så alt hvad jeg kommer med er noget jeg bestemt mener at kunne huske, men jeg er naturligvis ikke 100 % sikker på at alt jeg skriver her efterfølgende er rigtigt, men:

Jeg kan huske der omkring 1980 (vil jeg mene, jeg er ikke sikker, +/-), i TV kørte en form for (måske) satire/morsom “serie”, hvor jeg MENER det var Lotte Tarp der spillede “hovedrollen” sammen med en form for dukke, der var hendes mand.

Jeg kan naturligvis ikke huske hvad serien drejede sig om, men jeg kan huske at man på et tidspunkt så hende og hendes mand (dukken) i en bil køre igennem et supermarked, og ligeledes så man på afstand at han (hendes mand/dukken) kørte ind i en masse træer der væltede (som jeg husker det).

Som sagt, jeg var ikke ret gammel, måske har jeg misforstået eller fejlfortolket nogle ting, og jeg MENER det var Lotte Tarp i en kort serie (eller måske bare et indslag i en anden udsendelse?).

Nogle der kan genkende noget af det jeg skriver? Det ville være fænomenalt ;-).
Senest rettet af Lars H. man 30. sep 2019 12:20, rettet i alt 1 gang.

Lars H.

Re: Lotte Tarp + dukke i satire i 70-80’erne??

Indlæg af Lars H. » tors 26. sep 2019 17:55

Slet ikke nogle der kan genkende noget af det jeg skriver? 🙂🙂

poul s
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Mand
Geografisk sted: København S

Indlæg af poul s » fre 27. sep 2019 00:02

Jeg synes også, at jeg husker hende på børne-tv, men denne genre får en stedmoderlig behandling i diverse filmbaser.

Hun kunne jo godt ligne Iben Wurbs omkring 1980 med den blonde hårpragt, men deres stemmer var jo ikke ens.

Lars H.

Indlæg af Lars H. » lør 28. sep 2019 17:48

Jeg er som sagt heller ikke helt sikker på det var hende, og jeg huskede det som voksen-satire, men ja, måske det i bund og grund var børne-tv.

Besvar