Tidsrejsen forsættelse?

Her kan man hyggesnakke om alt muligt, som ikke passer ind i de andre fora.

Redaktør: Henrik

Besvar
guldskyen1788
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Tidsrejsen forsættelse?

Indlæg af guldskyen1788 »

Kan det være en god ide at lave en forsættelse på Tidsrejsen hvor vi får at se hvordan det videre hen gik med Dixie, Sofie og alle de andre personer i julekalenderen en ny julekalender eller måske endda en Tidsrejsen film men hvad synes du mon om forsættelsen skal handle om

Bruun
Forum Eliten
Forum Eliten

Re: Tidsrejsen forsættelse?

Indlæg af Bruun »

guldskyen1788 skrev:
fre 14. feb 2020 08:47
Kan det være en god ide at lave en forsættelse på Tidsrejsen hvor vi får at se hvordan det videre hen gik med Dixie, Sofie og alle de andre personer i julekalenderen en ny julekalender eller måske endda en Tidsrejsen film men hvad synes du mon om forsættelsen skal handle om
Der er gået alt for mange år. Jeg tror ikke skuespillerne vil sige ja.
Desuden er ham knægten der spiller Dixie ikke skuespiller mere, han laver musik.

guldskyen1788
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger

Re: Tidsrejsen forsættelse?

Indlæg af guldskyen1788 »

Bruun skrev:
søn 16. feb 2020 06:17
guldskyen1788 skrev:
fre 14. feb 2020 08:47
Der er gået alt for mange år. Jeg tror ikke skuespillerne vil sige ja.
Desuden er ham knægten der spiller Dixie ikke skuespiller mere, han laver musik.
Jeg vil meget gerne vide hvordan det går med Sofie og Dixie efter det sidste afsnit

Besvar