Nogle der kender serien?

Debat om danske film og tv-serier m.v.

Redaktør: Henrik

Besvar
thechristianlarsen

Nogle der kender serien?

Indlæg af thechristianlarsen »

Hejsa

Jeg leder efter en tv serie, film eller hvad det er, som jeg kan huske noget fra. Det skulle på et tidspunkt handle om en lille pige der bliver kidnappet, fordi gerningmændene skal bruge hendes hjerte til at rede et andet barn. Jeg kan simpelthen ikke huske hvor det er fra, nogle som kan hjælpe? :shock:

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Re: Nogle der kender serien?

Indlæg af Henriette Nilsson »

thechristianlarsen skrev:
lør 11. jul 2020 22:01
Hejsa

Jeg leder efter en tv serie, film eller hvad det er, som jeg kan huske noget fra. Det skulle på et tidspunkt handle om en lille pige der bliver kidnappet, fordi gerningmændene skal bruge hendes hjerte til at rede et andet barn. Jeg kan simpelthen ikke huske hvor det er fra, nogle som kan hjælpe? :shock:
Jeg er på ingen måde sikker, men det kan være tv-serien Ørnen - der blev vist på DR 1 i perioden mellem 2004 & 2006.

Jeg kan huske at der var et, måske 2-3, afsnit der handlede om organhandel på det sorte marked og vistnok også et barn der blev kidnappet.

Mvh.

Henriette

ps. Velkommen til debatten på danskedvd.dk :)

cabesirano

Re: Nogle der kender serien?

Indlæg af cabesirano »

Ørnen afsnit 23 & 24

Ørn er på vej på ferie på Island da han får meldingen om Boscos flugt i Haag. Samtidig sender Frida besked om datterens fødsel, og på trods af afdelingens forsøg på at lave en surprise fest for Ørn da han fylder 40 år, skynder han sig af sted til Stockholm. Herfra tager han til Island, men inden da har han talt med Nazin i drømme og tanker. Og Nazim advarer om mafiaboss' kæreste. På Island viser det sig at de russiske og amerikanske mafiaboss' er mødtes, men politiet overvåger dem nøje. Men på Island er også Bosco som her har fundet en lille pige som han mener er perfekt til at donerer sit hjerte til Boscos syge datter.

Besvar