Værste danske film

Debat om danske film og tv-serier m.v.

Redaktør: Henrik

Stine
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Geografisk sted: Fyn
Kontakt:

Indlæg af Stine »

Af nyere film kan jeg da godt lide Arven og især film af Anders Thomas Jensen

Kass
Geografisk sted: København
Kontakt:

Indlæg af Kass »

Stine skrev:Af nyere film kan jeg da godt lide Arven og især film af Anders Thomas Jensen
Hmmm okay, jeg har det bare efterhånden sådan, at jeg dropper nye danske film, for jeg gider simpelthen ikke skuffelsen.

Brugeravatar
ANR
Forum Ekspert
Forum Ekspert

Indlæg af ANR »

Jeg kan nu også bedst lide de ældre danske film, men jeg har da en håndfuld, af de nyere danske film FX. Anja og Viktor filmene men jeg må sige, at der for langt imellem snapsene. :)
MVH.
Allan ;-)

Kass
Kontakt:

Indlæg af Kass »

ANR skrev:Jeg kan nu også bedst lide de ældre danske film, men jeg har da en håndfuld, af de nyere danske film FX. Anja og Viktor filmene men jeg må sige, at der for langt imellem snapsene. :)

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ANR...

Den var god ... hehe... :D

En god tirsdagsgriner.

Brugeravatar
Henrik
Site Admin
Køn (Mand/Kvinde): Mand
Kontakt:

Indlæg af Henrik »

Stine skrev:Af nyere film kan jeg da godt lide Arven og især film af Anders Thomas Jensen
Her er jeg meget enig. Hvordan har du det med Bænken? Jeg glæder mig til Per Flys nyeste: Drabet.
Hilsen Henrik :)

Kass
Kontakt:

Indlæg af Kass »

Henrik skrev:
Her er jeg meget enig. Hvordan har du det med Bænken? Jeg glæder mig til Per Flys nyeste: Drabet.

Undskyld jeg også lige svarer...

Jeg synes bænken er god... - Men det er ikke sådan en jeg nogensinde tror kunne blive min yndlingsfilm.. . -Den er også sjov at se, fordi det er 7km eller lignende væk fra hvor jeg bor, og min mor handler der meget... - Det hedder Tingbjerg.

Men jeg har ikke set den der Drabet.

Stine
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Kontakt:

Indlæg af Stine »

Drabet kommer først i biograferne til efteråret.

Jeg var omk. 14 da jeg så Bænken, og jeg synes den var rigtig dårlig - selvfølgelig fordi jeg nok ikke forstod den. Jeg glæder mig også meget til Per Flys nye film - jeg skal helt sikkert i biografen!

Og sjovt - jeg synes netop ikke at der er så meget ved Anja og Viktor, og slet ikke den sidste!!!

Mht. til Anders Thomas Jensen, så er det nok fordi det er tilpas sort humor for mig! Jeg elsker den humor som hans præsenterer i filmene!

Brugeravatar
ChristianDVD
Geografisk sted: Aalborg/Brabrand
Kontakt:

Indlæg af ChristianDVD »

Stine skrev:Drabet kommer først i biograferne til efteråret.

Jeg var omk. 14 da jeg så Bænken, og jeg synes den var rigtig dårlig - selvfølgelig fordi jeg nok ikke forstod den. Jeg glæder mig også meget til Per Flys nye film - jeg skal helt sikkert i biografen!

Og sjovt - jeg synes netop ikke at der er så meget ved Anja og Viktor, og slet ikke den sidste!!!

Mht. til Anders Thomas Jensen, så er det nok fordi det er tilpas sort humor for mig! Jeg elsker den humor som hans præsenterer i filmene!
Jeg må også lige blande mig. :-P
Jeg havde det også lidt underligt i starten overfor Bænken. En film om sprittere. Hmmm!
Men efter at have set den, så blev jeg vild med den ligesom jeg blev det med Arven.

Drabet har iflg. Biografklub Danmark premiere d. 26. august. Dén glæder jeg mig meget til! :)
M. v. h. Christian.

Stine
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Kontakt:

Indlæg af Stine »

Okay 26 august... nå men, med det her vejr, er det vel næsten også efterår :wink:
Men jeg tror at jeg skal have set Bænke igen!

Kass
Kontakt:

Indlæg af Kass »

Stine skrev:Okay 26 august... nå men, med det her vejr, er det vel næsten også efterår :wink:
Men jeg tror at jeg skal have set Bænke igen!
Ja, det ville være en god idé Stine ;)

Stine
Aktiv Bruger
Aktiv Bruger
Kontakt:

Indlæg af Stine »

:D Det blev en film i flertal :wink: "Bænke"

Men som jeg nævnte før: Anja efter Viktor - den vil jeg også putte ind under denne kategori - jeg synes virkelig at den var ringe... Regnar Grasten prøvede at presse citronen...

En anden som jeg også lige er kommet i tanke om (ved ikke om den allerede er blevet nævnt) Stjerner uden hjerner - og en ringe film

Brugeravatar
ChristianDVD
Geografisk sted: Aalborg/Brabrand
Kontakt:

Indlæg af ChristianDVD »

Stine skrev:En anden som jeg også lige er kommet i tanke om (ved ikke om den allerede er blevet nævnt) Stjerner uden hjerner - og en ringe film
Blev den ikke set af knap 300 publikummer :?:
Det var i hvert fald ikke mange, og Timm Vladimir & Gordon Kennedy lavede da også jokes om deres egen - "lettere" mislykkede film.
M. v. h. Christian.

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Re: Værste danske film

Indlæg af Henriette Nilsson »

Bertram og Co. er den værste danske film ever...

Jeg forlod biografen uden at se filmen til ende, det var ca. midt i filmen - kunne bare ikke holde den ud.

Flere år senere, vistnok 2011 - blev den sendt på tv og jeg tænkte "Er den nu også så dårlig som jeg husker" - så jeg valgte at se den, denne gang hele filmen og svaret "Ja, den er så dårlig som jeg huskede" - filmen burde aldrig være lavet, det er at ødelægge en ellers skøn historie.

Filmhistorien er elendig og ligegyldig, det er synd for Bjarne Reuter der har skrevet en fantastisk bog.
- Det er synd for skuespillerne fordi de har fået et elendigt manuskript og en elendig instruktion - skuespillet i filmen er elendigt og amatøragtigt og det er en skam for jeg har set flere af de medvirkende i andre film, hvor de spiller skønt.

Mvh.

Henriette

Karpot

Indlæg af Karpot »

Tid til forandring 2004
Er nok den værste film jeg nogen sinde har set.
Det værste mak værk der nogen sinde har fået tilskud .
Det eneste lyspunkt i den film er Claus Ryskjærs præstation han spiller eminent.
Karsten

Henriette Nilsson
Forum Eliten
Forum Eliten
Køn (Mand/Kvinde): Kvinde

Indlæg af Henriette Nilsson »

Magi i luften og Bertram & Co. kan også føjes til listen over elendige film, der faktisk ikke burde være lavet.

Det er elendigt skuespil i begge filmene, hvilket er ærgerligt eftersom især Bertram & Co. har nogle gode skuespillere på rollelisten.

Mvh.

Henriette

Besvar